July 19, 2018, 11:53:44 (GMT)
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Author Topic: The Surprise and Good Times  (Read 786 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SrBiel

• Guest
The Surprise and Good Times
« on: June 20, 2015, 04:00:31 (GMT) »
E ai galera!  ;)

Muitas vezes me pergunto por que a Yedang fechou o Priston Tale 2. Mesmo após o fechamento, ainda relembrava alguns bons momentos de Hunt, Up in HS e ser caçado pelos RR's, Mercenary, EnigmaBR entre outros clãs. Realmente, era muito divertido jogar.  :D  :D  :D

Hoje um amigo me chamou no facebook com o link deste site e de cara eu não acreditei. Fico feliz em saber que uma equipe capacitada ressuscitou um dos melhores jogos da Yedang. Seria muito bom se nós tivessemos o apoio da própria desenvolvedora mas, como já sabemos...não haverá.

Eu não tinha um personagem muito forte mas, gostava muito de participar de DG's, tretas em Ruinem, Arenas e outras coisas.

Sem mais delongas, deixarei um vídeo curto dos meus bons tempos no Priston Tale 2.

Apenas curta!

Clique aqui para assistir o vídeo.

EN           

Hello all! ;)

I often wonder why Yedang closed the Priston Tale 2. Even after closing, i remember some good moments in Hunt, Up in HS and being hunted by RR's, Mercenary, EnigmaBR among other clans. Actually, it was very fun to play. : D: D: D

Today a friend called me on facebook to visit this site, I did not believe. I'm so happy that a skilled team raised one of the best games of Yedang. It would be great if we had the support of the own developer but, as we know ... there will be.

I did not have a very strong char but loved to participate in Dungeons, Fights in Ruinem, Arenas and others.

Let a short video of my "Good Times" in Priston Tale 2.

Just enjoy!

Here to watch a short movie.